Václav Pech mohutně stahuje Jana Kopeckého

Aktualita č. 10 (03.05. 2014)

Václav Pech mohutně stahuje Jana Kopeckého


Druhá etapa 42. Rallye Český Krumlov obsahuje sedm měřených úseků. Hned na úvod se soutěžící vydali na rychlostní zkoušku Kohout, po které následovaly legendární Malonty. Po opětovném průjezdu Kohoutem se posádky vydají na diváckou Super RZ na Výstavišti v Českých Budějovicích. Následný servis využijí mechanici k uvedení soutěžních vozů do optimální kondice před závěrečnou sekcí, která obsahuje druhý průjezd Malonty a na závěr rychlostní zkouška Lipno, která dvojitým průjezdem uzavře letošní soutěž. Dnešní etapa obsahuje celkem 96 ostrých kilometrů. Na trati úvodních dvou rychlostních zkoušek je po nočním dešti mokro.


Z průběžného čtvrtého místa v hodnocení FIA European Rally Trophy / Mediasport MMČR v rally odstoupil Roman Odložilík. Jeho Ford Fiesta R5 trápily technické problémy s motorem již v závěru úvodního dne a do druhé etapy vůbec neodstartoval.


První průjezd RZ Kohout se stal osudným Antonínu Tlusťákovi. Jeho zastavilo ulomené kolo Fordu Fiesta R5. Mimo trať byl také Martin Koči, který je pravidelným účastníkem Mistrovství světa v automobilových soutěžích v juniorské kategorii. Martin Koči s Lukášem Kostkou ale pokračují dál v soutěži.


Úvodní dvě sobotní rychlostní zkoušky mají stejného vítěze, ale není jím Jan Kopecký. Skvěle se rozjel Václav Pech s Petrem Uhlem, jejichž Mini John Cooper Works S2000 doslova letí a stahuje náskok na vedoucího jezdce. Po prvním průjezdu Malonty je rozdíl mezi Janem Kopeckým a Václavem Pechem pouhé 4,1 vteřiny.


Informace z RZ 8 (Kohout 1)
#30 Bisaha / Píža -  technická závada (převodovka)
#45 Brtníček / Janovská – technická závada (převodovka)


Kompletní informace k 42. Rallye Český Krumlov 2014 se budou průběžně objevovat na oficiálních internetových stránkách www.rallyekrumlov.cz a www.ckmotorsport.cz.


Dalibor Benych, tiskové středisko, 42. Rallye Český Krumlov 2014

 

Partners:
.......................................................

 


 

 

Media:
.......................................................

 


 

 

Partners:
.......................................................